Met een hybride model tussen een keurmerk, een reviewsysteem en de Net Promotor Score is een nieuwe manier van reviewmarketing ontstaan.
Vindt u het bieden van ouderwetse service ook zo belangrijk en zoekt u naar een beddenwinkel die dit ook belangrijk vindt? Met het keurmerk 5-sterrenspecialist hanteren wij een policy: “Alles voor een tevreden klant”
Zij keuren en zien toe op de echtheid van reviews en gebruiken deze als kennisbron om servicegerichtheid te stimuleren en klantbehandeling, waar mogelijk, te verbeteren. Met hun platform bieden zij enkel erkende 5-sterrenspecialisten het juiste podium om ervaringen van hun klanten te delen. Op basis van NPS wordt een wereldwijd erkende klanttevredenheid- en loyaliteitsscore gemeten. Hoe hoger deze score, hoe meer tevreden en onze klanten zijn.
5-Sterrenspecialist hanteert een minimale (Europese) NPS-norm met een score van 45 om hun keurmerk ‘erkend 5-sterrenspecialist’ te mogen blijven voeren. Indien er door een keurmerkhouder op oneerlijke wijze reviews worden verzameld welke in strijd zijn met de Wet handhaving consumentenbescherming en de Prijzenwet of wanneer er een te lage nps score ontstaat, wordt het keurmerk ontnomen. Hiermee hebben zij een maatstaf in het leven geroepen voor het servicegehalte van een organisatie de betrouwbaarheid van reviews.
Meer over 5-sterrenspecialist is te vinden op: https://www.5sterrengroeipromotor.nl/over-5-sterrenspecialist