Betalen met AfterPay

Boxspring of matras achteraf betalen?
AfterPay voert voor www.slaapwereldonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.
AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Jouw nieuwe matras koop je makkelijk en veilig bij Slaapwereld, betaal pas nadat je jouw nieuwe matras hebt ontvangen.
Stap 1: Zoek het matras dat het beste bij jou past Matras
Stap 2: Plaats deze in het winkelmandje en ga door naar afrekenen
Stap 3: Vul jouw gegevens in en kies op de afreken pagina voor de betaalmethode AfterPay
Is niet alleen jouw matras aan vervanging toe, maar wil je een compleet nieuwe boxspring? Dat werkt op dezelfde manier, zoek een boxspring uit die het beste bij jou past: Boxspring
Plaats deze in het winkelmandje en kies tijdens het afrekenen voor AfterPay
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen met AfterPay? Probeer dan eens een van de voorgestelde oplossingen.
Ik bestel voor het eerst met AfterPay
- Met bepaalde e-mailadressen kun je niet bestellen via AfterPay, bijvoorbeeld @mail.com en @gmx.com. We raden je aan een ander e-mailadres te gebruiken voor je bestelling, bijvoorbeeld van Gmail of Outlook.
- Misschien bestel je voor een te hoog bedrag. Probeer het eerst eens onder de €75. We moeten je leren kennen als klant. Hoe beter we je leren kennen, hoe hoger jouw bestelbedrag kan worden.
- Zit je in een schuldhulpverleningstraject of sta je onder bewind? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay als betaalmethode.
- Heb je de juiste gegevens ingevuld? Gebruik altijd je eigen gegevens, zoals je geboortedatum en je telefoonnummer. Ben je jonger dan 18 jaar? Dan is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van AfterPay
- Gebruik je een afwijkend afleveradres? Niet alle afleveradressen worden geaccepteerd. Probeer eens een ander afleveradres of gebruik je eigen adres.
Ik heb al vaker besteld met AfterPay
- Controleer of je nog openstaande bestellingen hebt. Misschien is het totaalbedrag van je openstaande orders te hoog.
- Het kan zijn dat een openstaande order is overgedragen aan een incassobureau. Als je een nog onbetaalde AfterPay rekening bij een incassobureau hebt kun je niet via AfterPay bestellen.
- Zit je in een schuldhulpverleningstraject of sta je onder bewind? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay als betaalmethode.
- Gebruik je een afwijkend afleveradres? Niet alle afleveradressen worden geaccepteerd. Probeer een ander afleveradres of gebruik je eigen adres.
Praktische tips:
- Als je je gegevens per ongeluk verkeerd hebt ingevuld en de bestelling wil niet lukken, wacht dan eerst 48 uur voor je een nieuwe bestelpoging doet. De kans is groter dat je betaling na 48 uur wel geaccepteerd wordt. Doe je dat niet, dan lukt je bestelpoging niet en start de 48 uur opnieuw.
- Heb je je telefoonnummer goed ingevuld? Een 10-cijferig, geldig telefoonnummer is verplicht om gebruik te maken van AfterPay.
- Heb je een rekeningnummer doorgegeven? Let er dan op dat het formaat juist is. Dit betekent zonder spaties, punten of andere tekens.
- Denk erom dat je geboortedatum juist is ingevuld. Deze hebben wij nodig om je betaling met AfterPay goed te keuren.